מעקות נירוסטה – כל היתרונות לצרכי בטיחות ודקורציה

בונים? משפצים? זה הזמן לדעת הכול על מעקות נירוסטה המיועדות לצרכי בטיחות ודקורציה בחלל הפנימי והחיצוני של הבית כאחד.

מעקות נירוסטה בעמידות גבוהה

מעקות נירוסטה הם למעשה מעקות המיוצרים מפלדת אל חלד המתאפיינת בין היתר בעמידות גבוהה בפני חלודה וקורוזיה. מעקות הנירוסטה מותאמים לצרכי החציצה והבטיחות שחלל הפנימי והחיצוני של הבית והם מיוצרים במגוון רחב של צורות המותאמות לקונספט העיצובי של החלל בו הם מתוקנים.

בניגוד לחומרי גלם אחרים המשמשים למטרות יצירת מעקות, מעקות הנירוסטה משלבים בתוכם מגוון רחב של יתרונות המאפשרים לכם ליהנות ממבחר מעקות נירוסטה בשלל עיצובים בטיחותיים ואיכותיים לטווח הרחוק. איכויות חומר הנירוסטה הופכות את הנירוסטה לחומר הגלם האופטימאלי ביותר לצורך התקנת מעקות בסביבת המגורים, וזאת בדומה לכך שחומר אטימה ביטומני הינו חומר האטימה האופטימאלי למטרות איטום מרתף.

בין יתר יתרונותיהם של מעקות הנירוסטה תוכלו למצוא:

עמידות גבוהה בפני פגעי מזג האוויר- מה שהופך את מעקות הנירוסטה לחומר הגולם האופטימאלי למטרות הצבת מעקות בחלל החיצוני והחשוף בסביבת המגורים.
עמידות גבוהה בפני קורוזיה וחלודה- חומר הנירוסטה הינו חומר עמיד בפני חלודה וקורוזיה ולכן מעקות הנירוסטה אינם מתכלים עם הזמן ואינם מושפעים מלחות או ממגע ישיר של מים.
קלים ונוחים לניקוי- מעקות הנירוסטה מתאפיינים בכך בהם אינם דורשים מכם טיפולי תחזוקתי יוצא דופן למעט העברת מטלית לחה על גבי המעקה, וזאת ליצירת המראה הבוהק והמרשים של הנירוסטה.
עיצוב מעקות בהתאמה אישית- כיום באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ניתן לייצר מעקות נירוסטה במגוון צורות , גדלים ואפילו צבעים, דבר המאפשר לכם ליהנות מהתאמה מלאה של עיצוב המעקה לעיצוב החלל.
על מנת ליהנות מכל היתרונות הנלווים למעקות הנירוסטה, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם חברות מקצועיות העוסקות ומתמחות בהליכי תכנון, עיצוב והתקנה של מעקות נירוסטה מעוצבים לסביבת המגורים.

מעקות משולבים בנירוסטה

כיום, אתם לא חייבים להתפשר על נראות המעקות בסביבת המגורים, וליהנות ממגוון רחב של מעקות משולבים המיוצרים מחומרי גלם שונים הכוללים בתוכם גם את חומר הנירוסטה. מעקות משולבים מותאמים אף הם לחלל העיצובי בו תרצו למקם את המעקות ובין יתר השילובים הנפוצים תוכלו למצוא מעקות במבחר עצום של צורות צבעים וחומרים המיוצרים מעץ ונירוסטה, מעקות משולבים המיוצרים מברזל וזכוכית ועוד מגוון רחב של שילובים המותאמים לטעמכם האישי ולחלל העיצובי. חברות מקצועיות בתחום המעקות, ילוו אתכם לאורך כל שלבי התכנון והעיצוב ויסייעו לכם ליהנות ממעקות בטיחותיות העומדים בכל התקנים הנדרשים.

מאמרים נוספים

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות
עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות - יצירת בית מגורים פרטי מיזוג אמנותי של ארכיטקטורה, פונקציונליות וגישה עם חשיבה קדימה.

קראו עוד
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם

חדר המדרגות הוא חלק חשוב בחלל המשרדים. זה יכול לשמש למטרות רבות.

קראו עוד
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?

כשמדובר במעקה למדרגות בבית שלכם, יש שתי אופציות מובילות – מעקה מעץ או מעקה מזכוכית

קראו עוד