מעקות ומדרגות פנים לעיצוב הבית מחדש

בבתים בהם יש גרם מדרגות פנימי או חיצוני חייבים להתקין גם מעקה בהתאם לדרישות התקן הישראלי. חשוב ליצור הרמוניה עיצובית בחלל הפנים לכן בחירת מדרגות ומעקות לתוך הבית אינה דבר של מה בכך. מומלץ לפנות לחברה מקצועית ומובילה המציעה פתרונות מתקדמים ושלל עיצובים מרהיבים, בהתאמה לקונספט העיצוב הרצוי, ובהתאם לדרישות הדיירים והטעם האישי והייחודי שלהם.

את מעקות הפנים ניתן לייצר מחומרי גלם שונים כמו עץ, זכוכית, אלומיניום, ברזל ושילוב ביניהם. מדרגות אפשר לייצר מבטון, מעץ, מזכוכית וממתכת, את המדרגות מבטון ניתן לחפות באריחי שיש, אבן טבעית, עץ מלא וכדומה. לאחר ההשקעה במדרגות ובמעקות מעוצבים מומלץ לבחור גם תריסי גלילה בהתאמה מושלמת לקונספט העיצוב. כיום ישנם פתרונות מתקדמים לעיצוב תריסים חשמליים נגללים, התריס חשוב הן לצרכי מיגון ותחושת ביטחון לדיירים והן לצרכי שליטה בכמות האור הנכנסת לבית.

מגוון סגנונות עיצוב וחומרי גלם

כאשר מעוניינים לעצב מחדש את הבית אין צורך להיכנס להשקעה עצומה ולהפוך את המבנה לאתר בנייה, לעתים די בשינוי קל כדי לרענן את העיצוב ולשנות אותו באופן דרמטי. חברה מובילה לתכנון, עיצוב וייצור מעקות למדרגות מציעה שלל סגנונות עיצוב לבחירה, הלקוח יכול לקבל החלטה לרכוש מדרגות ומעקות בעיצוב כפרי המעניק אווירה חמימה וביתית בבית, בעיצוב מודרני מתוחכם התורם לאווירה יוקרתית ולעיצוב אלגנטי בבית וכדומה.

שינוי המעקות והמדרגות בבית תורם לאווירה חדשה במבנה ומשפר את איכות החיים. את המדרגות והמעקות ניתן לייצר מחומרי גלם באיכות גבוהה, בין השאר אפשר להזמין מדרגות ומעקות מעץ איכותי כגון מהגוני, ארז, אגוז אפריקאי או אמריקאי, טיק, דובדבן, מייפל ומבחר סוגי עץ נוספים. מעקות עץ נחשבים לבחירה מועדפת בעיני רבים בגלל המראה הכפרי הייחודי והאווירה החמימה והביתית שהם מעניקים בחלל הפנים.

חשוב להתאים את המעקות לסגנון העיצוב של מדרגות הפנים או החוץ. מדרגות עץ בשילוב מעקות מעץ משדרגים פלאים את עיצוב הבית ותורמים לאווירה חמימה ולתחושה ביתית נעימה ומרגיעה. אפשר לתכנן מדרגות עץ מרחפות, לחלופין אפשר לבנות את גרם המדרגות מבטון או מתכת ולחפות את השלבים בעץ בגוון מתאים. להשלמת העיצוב והאווירה כדאי לבחור גם תריסי גלילה מעוצבים עם שליטה באמצעות מתג הפעלה, שלט או חיבור למערכת בית חכם. חשוב לשמור על העץ מפני נזקי קרינה, לכן כאשר יוצאים מהבית מומלץ לסגור את התריס ולמנוע מהשמש לגרום לבלאי ולשחיקה של העץ.

עיצוב פנים מיוחד ואטרקטיבי

כל אדם מעוניין לעצב את ביתו וליהנות מעיצוב מקורי, חדשני, ייחודי ואטרקטיבי. באמצעות התקנת מדרגות ומעקות בשילוב תריסי גלילה מעוצבים, ניתן לשדרג את עיצוב הבית וליהנות ממראה יוקרתי ואלגנטי, ומעיצוב המותאם לטעם האישי ולאורח החיים של בני המשפחה. לכן, חשוב לבחור היטב את החברה ממנה מזמינים מעקות מעוצבים ומדרגות מיוחדות כאשר יש לשים לב גם לנושא השירות, מחיר, רמת גימור, תקנים, אחריות ופרמטרים נוספים.

מאמרים נוספים

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות
עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות - יצירת בית מגורים פרטי מיזוג אמנותי של ארכיטקטורה, פונקציונליות וגישה עם חשיבה קדימה.

קראו עוד
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם

חדר המדרגות הוא חלק חשוב בחלל המשרדים. זה יכול לשמש למטרות רבות.

קראו עוד
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?

כשמדובר במעקה למדרגות בבית שלכם, יש שתי אופציות מובילות – מעקה מעץ או מעקה מזכוכית

קראו עוד