יתרונות של שילוב אלומיניום במעקות

כאשר אתם מתלבטים באילו מעקות לבחור לבית שלכם, כדאי לכם לבחור שילוב של כמה חומרים, כאשר החומר הדומיננטי במעקה יהיה אלומיניום. לחומר האלומיניום יש יתרונות רבים, הן מבחינת עמידות החומר, והן מבחינת בטיחות. אין צורך להתפשר על המראה העיצובי של המעקה בשביל לשלב אלומיניום. אפשר לשלב את החומר בצורה שהמעקה ייראה מעוצב ובעל מראה מרשים. אפשר ליצור מעקות עם מראה עיצובי מרהיב העשויים מאלומיניום.

הכנת ידיות המעקה מעץ

אם באמת רוצים לשמור על מראה מעוצב של מעקה, מומלץ שידית המעקה תהיה עשויה מעץ. ידית מעץ תוסיף יופי למעקה, ותיתן תוספת בטיחות למעקה, משום שידית עץ עבה יותר מידית אלומיניום. שילוב גווני העץ והאלומיניום יוצר לנו מראה מעוצב. מומלץ לעצב את סורגי המעקה עם עיטורים יפים, כדוגמת עיטור סנפיר. ניתן לבחור בגוונים שונים חומים של עץ, אך מומלץ שצבע הסורגים יהיה משלים לצבע של ידית המעקה. ניתן לפסל את החומר בכל צורה שרוצים, ולכן ניתן ליצור התאמה מלאה של המעקה לכל צורה של מדרגות פנים הבית. ניתן לפסל את צורת העיטורים של הסורגים באיזה סגנון שרוצים.

מעקה עמיד לאורך שנים

אחד מהיתרונות הבולטים של חומר האלומיניום על פני חומרים אחרים, הוא העמידות של החומר. החומר עמיד בפני שמש ומים, ולכן מתאים גם למרפסות. החום והקור השוררים בתוך הבית לא ישפיעו על החומר. כאשר צובעים את האלומיניום, הצבע יחזיק מעמד למשך זמן רב על החומר. לכן, כאשר אתם משקיעים במעקה עם סורגי אלומיניום, אתם תקבלו תוצר של מעקה משולב חזק ויציב לאורך שנים. החומר אינו מחליד, ולכן אינו דורש תחזוקה שוטפת של הסרת חלודה, ניתן לנקות בקלות רבה מעקות מאלומיניום. למרות החוזק והעמידות של החומר, הוא נחשב יקר פחות ממתכות אחרות.

חומר חזק שלא נשבר או מתעקם – ולכן הוא בטוח

כאשר אתם מתקינים סורגים בבית, אתם רוצים להיות רגועים ובטוחים שהסורגים לא ישברו או יתעקמו פתאום, ותיווצר סכנת נפילה. תכונת בטיחות זו, חשובה מאוד בבית שמתרוצצים בו ילדים קטנים. חומר אלומיניום, הינו חומר חזק ויציב. בניגוד למתכות אחרות, החומר אינו מתעקם, וכך אתם יכולים להיות רגועים שהסורגים לא יתעקמו. החומר לא נשבר, ולכן הסורגים יישארו שלמים במשך שנים רבות. ולכן, עיטורי סורגים מאלומיניום הינם עבים, חזקים ויציבים.

שילוב בין אלומיניום לזכוכית

כאשר אין ילדים קטנים בבית, ורוצים מעקה מיוחד יותר, אפשר לבנות מעקה המשלב בין אלומיניום ולוחות זכוכית. חומר האלומיניום, הינו חומר חזק, המחזיק את לוחות הזכוכית בצורה יציבה ובטוחה. אפשר להוסיף ליופי, ולבנות את ידית המעקה מעץ. בשביל היופי, אפשר לשים זכוכית לבנה, אולם אפשר להסתפק בזכוכית שקופה. ניתן ליצור בלוחות הזכוכית הדפסי איורים, ולשלב עם מעקה האלומיניום.

מאמרים נוספים

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות
עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות - יצירת בית מגורים פרטי מיזוג אמנותי של ארכיטקטורה, פונקציונליות וגישה עם חשיבה קדימה.

קראו עוד
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם

חדר המדרגות הוא חלק חשוב בחלל המשרדים. זה יכול לשמש למטרות רבות.

קראו עוד
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?

כשמדובר במעקה למדרגות בבית שלכם, יש שתי אופציות מובילות – מעקה מעץ או מעקה מזכוכית

קראו עוד