הדרך הנכונה להשתמש במעקות ובמדרגות לעיצוב משרדים

גרם המדרגות מהווה את המבוא למשרד שלכם ועשוי להשפיע על הדעה של הלקוחות – הרבה לפני שהפגישה התחילה. אז איך תייצרו את האווירה הנכונה כבר מהכניסה לבניין, כיצד תרשימו את הלקוחות שלכם כבר מהשנייה הראשונה ואיזה מעקה יאפשר לכם ליהנות מביטחון מושלם? קראו כעת אודות הדרך הנכונה להשתמש במעקות ובמדרגות לעיצוב משרדים.

בנו אמון כבר מהשנייה הראשונה

אדריכלים רבים מייעצים ללקוחות שלהם לבחור במדרגות קלאסיות אשר משדרות אמינות ולא למהר ללכת על הטרנדים האחרונים בשוק. לגישה זו יש יתרונות רבים והיא מתבטאת בעבודה עם חומרים טבעים ובשמירה על מרווחים אחידים בין המעקה המדרגות. אם בחרתם בשירות של עיצוב משרדים, אתם בוודאי יודעים עד כמה קריטי הינו השילוב בין חומרי גלם להצלחת התהליך.

התאימו את סוג המדרגות לערכי הליבה של המשרד

חשוב לבחור במדרגות אשר ייצגו את החזון הוויזואלי של המשרד ויממשו את הרצון הדקורטיבי שלכם בדרך מרשימה. בחירה של מדרגות יוקרתיות בהתאמה אישית תעניק למשרד שלכם את העוצמה השקטה ואת התחושה הכמעט ממלכתית אשר כל כך מתאימים למשרדים עורכי דין, ואילו מדרגות הזכוכית ישדרו מראה נונשלנטי יותר. חשוב להתאים את סוג המדרגות לתחושה שאתם רוצים לשדר ולעצב אותם בהתאם.

בחרו בחכמה את סוג המעקה

חשוב להתאים בין סוג המעקה לסוג המשרד ולנסות לשדר את המסר השיווקי שלכם כבר מהשנייה הראשונה. באופן עקרוני, ניתן לומר שעבור עסקים מתחומי הפרסום והשיווק מומלץ ללכת על מעקות עם פרזול מיוחד או אפילו עם זכוכית אשר מודפסים עליה משפטים מפורסמים. להבדיל, בתחומי הפיננסים, מעקה מעץ עשוי להיות הבחירה הבטוחה.

אל תשכחו את האספקטים הפונקציונליים

קל ללכת לאיבוד בין כל האספקטים הדקורטיביים של עיצוב גרם המדרגות ובחירה בסוג המעקה, ולשכוח שאחרי הכל יש להם תפקידים פונקציונליים מהמעלה הראשונה. המעקה מגן על העובדים ועל הלקוחות הפוטנציאלים מפני תאונה ולכן חשוב לבחור במעקה בעל חציצה מלאה ולא לשכוח לבחור במדרגות שאינן מחליקות. מומלץ לבחור במדרגות בעלות גימור גס, בשביל לצמצם את סכנת ההחלקה.

לסיכום, חשוב לנצל את מגוון האפשרויות העומדות לציידכם כאשר אתם מעצבים את המשרד ולזכור שהרושם הראשוני מתחיל מהשנייה הראשונה שנכנסו אל הבניין. על ידי בחירת המעקה הנכון והקפדה על סגנון המדרגות, תוכלו לעצב את החללים החיצוניים של המשרד באופן מושלם.

מאמרים נוספים

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות
עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות - יצירת בית מגורים פרטי מיזוג אמנותי של ארכיטקטורה, פונקציונליות וגישה עם חשיבה קדימה.

קראו עוד
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם

חדר המדרגות הוא חלק חשוב בחלל המשרדים. זה יכול לשמש למטרות רבות.

קראו עוד
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?

כשמדובר במעקה למדרגות בבית שלכם, יש שתי אופציות מובילות – מעקה מעץ או מעקה מזכוכית

קראו עוד