איך לבחור מדרגות ומעקות מעוצבים לשדרוג הבית?

מתכננים לשפץ את הבית או הדירה ומחפשים רעיונות מיוחדים לשדרוג עיצוב הפנים בנכס? באמצעות התקנת מדרגות ומעקות מעוצבים, תוכלו לשדרג פלאים את הבית. יש מגוון דגמים איכותיים בשלל עיצובים מרהיבים, אבל לשם כך עליכם לפנות לחברה מקצועית ומובילה בתחום – רק כך תוכלו להבטיח כי תקבלו ייעוץ מקצועי, מוצרים איכותיים ופתרון איכותי, בטיחותי וגם מקורי לבית שלכם.

ישנם מגוון מעקות ומדרגות המיועדים להתקנה בתוך הבית ומחוצה לו. לדוגמה יש מעקות למרפסת, מדרגות מרחפות מעץ בעיצוב מרהיב, לבית עם מפלסים. יש מעקות מעץ, ברזל, אלומיניום או זכוכית לחדר מדרגות בבית ועוד.

איזה מדרגות ומעקות יתאימו לבית שלכם?

כדי לבחור מעקות ומדרגות מתאימים, כדאי לשאוב רעיונות לעיצוב הבית מחברה ותיקה, מקצועית ואמינה עם הרבה ניסיון בהתקנת ובניית מעקות ומדרגות בבתים רבים בארץ. חברה כזו תתמחה בייצור, עיצוב והתקנת מעקות פנים וחוץ, מדרגות מחומרי גלם שונים בשלל עיצובים מרהיבים ומקוריים, ומאחזי יד באיכות גבוהה ובעיצוב מרשים.

חשוב להדגיש כי מעבר לסגנון ולעיצוב, המדרגות והמעקות חייבים להיות בטיחותיים ולעמוד בתקנים. ישנם תקנים מחמירים וקפדניים בתחום, לכן חשוב לרכוש מדרגות מחברה אמינה עם צוות התקנות מיומן, המייצרת לפי התקן וזאת כדי להבטיח את בטיחות בני המשפחה והמבקרים בביתכם.

מעקות פנים וחוץ לשדרוג הבית

כדי לשדרג את הבית שלכם, כדאי להתקין מעקות מעוצבים. קיים מגוון של דגמים ומוצרים בעיצובים ייחודיים ותוכלו לעצב את המעקות בהתאמה אישית לצרכים הייחודיים שלכם, או בהתאמה לתוכנית של אדריכל או מעצב פנים ששכרתם.
כדי להוזיל עלויות, מומלץ לפנות אל חברה המתמחה בייצור ובהתקנת מעקות שמציעה שירות הכולל עיצוב מעקה בהתאם לסגנון ולקונספט העיצוב בבית. יש מגוון סוגי מעקות להתקנה פנימית וחיצונית.

סוגי מעקים פנים וחוץ:

  • מעקות מתכת (ברזל, אלומיניום, נירוסטה וכדומה)
  • מעקות זכוכית באיכות גבוהה ובעיצוב אלגנטי ויוקרתי
  • מעקות עץ עם אפשרות לחריטה אמנותית
  • מעקות משולבים

מדרגות פנים וחוץ לשדרוג הבית

התקנת מדרגות בעיצוב מקורי ואלגנטי תשדרג את הבית שלכם באופן מדהים ומלהיב. לחדרי מדרגות בתוך הבית ניתן לבחור מדרגות מרחפות, מדרגות מסוגי עץ שונים, מדרגות מתכת ומדרגות מזכוכית המוסיפות יוקרה לבית ויוצרות תחושה של מעין ריחוף באוויר. חשוב להתקין גם מאחזי יד בעיצוב המתאים לסגנון המדרגות.

כמו כן, בהתאם לצורך, ניתן להזמין מהחברה גם מדרגות חוץ לכניסה מיוחדת לבית, מדרגות בין המפלסים השונים בגינה או בחצר. מדרגות לבריכת שחייה ועוד. חשוב לבחור מדרגות ומעקות בהתאמה מיוחדת לסגנון של הבית, וכמובן להזמינם רק מחברה שעומדת בכל התקנים הן מבחינת חומרי הגלם והן מבחינת שיטות הייצור וטכניקות ההתקנה.

מאמרים נוספים

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות
עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות - יצירת בית מגורים פרטי מיזוג אמנותי של ארכיטקטורה, פונקציונליות וגישה עם חשיבה קדימה.

קראו עוד
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם

חדר המדרגות הוא חלק חשוב בחלל המשרדים. זה יכול לשמש למטרות רבות.

קראו עוד
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?

כשמדובר במעקה למדרגות בבית שלכם, יש שתי אופציות מובילות – מעקה מעץ או מעקה מזכוכית

קראו עוד