כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם

חדר המדרגות הוא חלק חשוב בחלל המשרדים. זה יכול לשמש למטרות רבות. זה יכול לשמש כחדר ישיבות, אזור הפסקה או סתם לקחת הפסקה מהעבודה שלך.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לחשוב על מטרת המדרגות שלך. כדאי גם לחשוב על סוג האנשים שישתמשו בו ועל הצרכים שלהם. למשל, אם יש לכם עובדים רבים שגילם מעל גיל 50, אז כדאי לוודא שהמדרגות רחבות מספיק כדי שיוכלו לעלות ולרדת בקלות ללא בעיות.

מדרגות הן מאפיין נפוץ בבניינים ומשרדים רבים. הן משמשות לעתים קרובות למעבר ממפלס אחד לאחר. ישנם גורמים רבים שעליכם לקחת בחשבון בעת תכנון מדרגות מעוצבות, ביניהם בטיחות חדר המדרגות, האסתטיקה שלו והתקציב שלכם.

הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא להחליט על עיצוב המדרגות. אפשר ללכת עם עיצוב מסורתי או להשתמש בגישה מודרנית יותר. הדבר הבא הוא לחשוב על כמה מקום פנוי יש ואיזה אופי יש לבניין (משרדים, מגורים וכו). אם הבניין ישן, ייתכן שלא ניתן יהיה ליצור גרם מדרגות פתוח מכיוון שאולי אין מספיק מקום עבורו או שהוא עלול להיות לא בטוח בגלל מגבלות מבניות. השלב הבא הוא לחשוב על בטיחות חדר המדרגות והאם יהיו בעיות עם התקנת המדרגות במשרד.

אם הדבר מאפשר כך והחלטתם לעשות שימוש פונקציונלי בחדר המדרגות ולשלב בו ריהוט משרדי, כדאי קודם להחליט מה המטרה שלו, האם הוא יהיה חדר מנוחה או חדר עבודה? אם המטרה הוא חדר עבודה צריך לוודא כי יש שם מספיק מקום לשלב ריהוט משרדי כגון: שולחן עבודה, כסאות משרדיים, שולחן ישיבות וכדומה. אם תכליתו של החדר הוא חדר מנוחה אז יהיה כדאי לשלב בו ריהוט בסגנון פינות המתנה, כסאות אורחים, פופים ועוד.

אך לפני העיצוב והריהוט, עליכם לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

– מספר המדרגות הנדרשות כדי להגיע לכל קומה.

– רוחב המדרגות ואורכן.

– גודל וצורת המעקה.

– סוג המדרגות (מעלית, דרגנוע).

כיצד לשפר את יעילות האנרגיה במשרדנו עם מדרגות חדשות

על מנת ליצור משרד חסכוני יותר באנרגיה, כדאי להתחיל בשיפור עיצוב גרם המדרגות. נוכל לעשות זאת על ידי הקפדה על שפע של אור טבעי בחדר המדרגות ומאוורר היטב.

מאז המצאת המעלית, גרמי המדרגות הפכו פחות ופחות בשימוש. עם זאת, זה לא אומר שהם אינם נחוצים יותר. אם אתם מחפשים דרכים לחסוך באנרגיה במשרד שלכם, אז חשוב לקחת בחשבון את העיצוב של גרם המדרגות שלכם.

ישנם כמה גורמים שאתה צריך לקחת בחשבון בעת עיצוב גרם המדרגות שלך. הראשון הוא המקום שבו אתה רוצה שהוא יהיה ממוקם במשרד. יש אנשים שמעדיפים להחזיק אותו קרוב לשולחן העבודה שלהם מכיוון שהוא מספק להם דרך לקחת הפסקה מתחנת העבודה שלהם בעוד שאחרים מעדיפים שיהיה קרוב יותר למעליות כך שהם יכולים בקלות לעלות ולרדת כאשר הם צריכים לצאת להפסקה או מחוץ למשרד לארוחת צהריים.

מהם שיקולי העיצוב בעת תכנון חדר מדרגות?

כאשר מעצבים חדר מדרגות, חשוב לקחת בחשבון את השטח הפנוי. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כולל גודל חדר המדרגות, מספר המדרגות, והאם יש או אין שימושים אחרים לחלל.

השיקול הראשון בתכנון חדר מדרגות הוא איזה סוג גרם מדרגות רצוי. הסוגים הנפוצים ביותר הם מדרגות ספירלה לולייניות גרמי מדרגות ישרים משמשים בדרך כלל בבנייה חדשה בעוד שהמעוקלים נפוצים יותר בבניינים היסטוריים.

השיקול הבא הוא כמה מדרגות יהיה צורך? זה יהיה תלוי בגודל השטח ובאיזה סוג של גרם מדרגות ישמש, אבל בדרך כלל צריך להיות לפחות צעד אחד לכל מטר רבוע של שטח הרצפה.

לבסוף, מעצבים צריכים לקבוע אם יש דרכים אחרות שבהן ניתן להשתמש בחלל שבו הם מעצבים והאם כדאי לחקור את הרעיונות האלה או לא.

שורה תחתונה

מדרגות הן תכונה נפוצה בכל מקום באדריכלות. הם נמצאים בבתים, בתי ספר, בנייני משרדים, כנסיות ומקומות ציבוריים אחרים. מדרגות מהוות מרכיב חשוב לנגישות לאנשים עם מוגבלות ולקשישים. ישנם סוגים רבים ושונים של מדרגות אשר תוכננו לאורך זמן כדי להתאים לצרכים של משתמשים שונים. עיצוב המדרגות הפך להיות תועלתני ליותר אסתטי.

מאמרים נוספים

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות
עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות - יצירת בית מגורים פרטי מיזוג אמנותי של ארכיטקטורה, פונקציונליות וגישה עם חשיבה קדימה.

קראו עוד
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?

כשמדובר במעקה למדרגות בבית שלכם, יש שתי אופציות מובילות – מעקה מעץ או מעקה מזכוכית

קראו עוד
עיצוב מדרגות פנים בשילוב מעלונים
עיצוב מדרגות פנים בשילוב מעלונים

רוצים לתכנן את מדרגות הפנים בביתכם בצורה כזו שתאפשר לכם לעלות בקלות, אז יהיה כדאי לכם לוודא שאתם מתקינים מעלון מדרגות איכותי.

קראו עוד