שילוב מעקות ודלתות בחללי הבית

ביתך הוא ההשתקפות של אישיותך, אדם אשר מכבד את עצמו ואת משפחתו וודאי ירצה שגם ביתו יראה הכי טוב שאפשר. בית אשר נראה טוב מעניק הרגשה טוב למתגוררים בו וכן, מעורר התפעלות אצל כל אדם אשר נכנס אליו. בעת עיצוב חלל כלשהו יש הרבה אספקטים שיש לקחת בחשבון, הרבה דברים יכולים להשפיע על האווירה של הבית, ויש לתת לכל אלמנט עיצובי את מקומו.

חשיבות הבטיחות בבית קרקע

כיום, רבים בוחרים לגור בבתים פרטיים ולא בדירה בבניני מגורים שכן, בית פרטי מקנה לכל אדם את הפרטיות והמרחב האידאלים עבורו ועבור משפחתו. לא פעם, כאשר מדובר בבתים פרטיים, מדובר בבתים המכילים יותר מקומה אחת. בכדי לשמור על הבטיחות בבתים מעין אלו בצורה הטובה ביותר, יש לדאוג בכל בית שכזה למעקות הרלוונטיים בגרמי המדרגות המובילים מקומה לקומה.

חובה שיהיה מעקה בגרם המדרגות, כזה שיבטיח את בטיחות העולים והיורדים בהם. כמו כן צריך מעקה במרפסת או ביציאה לגג, ואפילו בכניסה לבריכה הפרטית אם קיימת כזו. כיום כל אדם יודע, שכאשר מדובר על בטיחות משפחתו, אין להתפשר. אין להמעיט ושיש להתקין את המעקה העמיד והבטוח ביותר. אף אם חשבת שהמעקה נועד לצורך בטיחותי בלבד, כדאי שתדע שכיום ישנם מגוון מעקות בעיצובים שונים, אשר בכוחם להעניק לכל בית את המראה המעוצב והטוב ביותר.

חשיבות אחידות העיצוב

בטיחות הוא עניין חשוב ביותר, אך מה שבטוח, שבטיחות לא צריכה לבוא על חשבון האסתטיקה של הבית. כיום ישנם מגוון אופציות למעקות שיכולים להיות עשויים ממגוון חומרים החל מברזל דרך עץ ועד זכוכית. לכל דרישה עיצובית יש פתרון בתחום המעקות. דבר אחד שמאוד חשוב לעשות כשבוחנים עיצוב למעקות הבית הוא לדאוג לא לסטות מהשפה העיצובית של הבית, והדבר שמגדיר יותר מכל דבר אחר את השפה העיצובית היא הדלת של אותו החלל. אם הדלת מעץ, מומלץ שגם המעקה יהיה מעץ, אם הדלת זכוכית, ניתן לשלב בבית מעקות מזכוכית, וכך ניתן לנהוג עם כל חומר או עיצוב אחר של דלתות או מעקות.

עיצוב דלתות הפנים

דלתות הפנים הם כנראה האלמנט העיצובי החשוב ביותר בבית והכי פחות מוערך. הדלתות לחדרי הבית מציגים תמונות ראי של מה שנמצא בחדר, ואם דלת הפנים מיושנת ומוזנחת אז אין טעם לחשוב שמה שבתוך החדר יהיה שונה. כיום המבחר של דלתות פנים מעוצבות נבחרות הוא עצום והעלויות יורדות בכל שנה. חשוב לא לשכוח מחשיבות אחידות העיצוב ולשלב את עיצוב דלת הפנים עם עיצוב שאר הבית, כולל המעקות.

המקום שלך בעולם

בית הוא המקום בו אתה יכול להרגיש בטוח ובנוח עם עצמך ועם המשפחה שלך. לכן מומלץ שתרגיש גם בנוח עם ביתך. עצב את הבית איך שאתה רואה לנכון ואל תיפול לטרנדים זמניים שימאסו עליך בעוד כמה שנים כדי שלא תצטרך לשפץ מחדש על מנת לתקן את הטעות אותה עשתה. קלסיקה אינה מתיישנת לעולם, לכן מומלץ ללכת על רעיונות עיצוב קלסיים מוכרים, ולדאוג שכל האלמנטים ישתלבו אחד עם השני על מנת לייצר בית בעיצוב האידיאלי בשבילך

מאמרים נוספים

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות
עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות - יצירת בית מגורים פרטי מיזוג אמנותי של ארכיטקטורה, פונקציונליות וגישה עם חשיבה קדימה.

קראו עוד
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם

חדר המדרגות הוא חלק חשוב בחלל המשרדים. זה יכול לשמש למטרות רבות.

קראו עוד
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?

כשמדובר במעקה למדרגות בבית שלכם, יש שתי אופציות מובילות – מעקה מעץ או מעקה מזכוכית

קראו עוד