עיצוב מעקות ומדרגות בהתאם לריהוט של הבית

בעידן של היום תם עיצוב המדרגות הסטנדרטי שהיה משמש רק לעליה וירידה במדרגות ונראה כי האפשרויות הרבות בתחום זה מביא בעלי בתים לבחור בקפידה מעקות ומדרגות מודרניות המתאימות בקפידה לעיצוב הבית.

כיוון שחלל חדר המדרגות בבתים פרטיים, פנטהאוזים ובדופלקס נמצא ממש במרכז הסלון או במקום בולט בחלל הבית, חשוב להתאים את העיצוב בקפידה לכל האלמנטים הנמצאים בבית על מנת ליצור סינרגיה מושלמת בין חלל חדר המדרגות ליתר האלמנטים בסלון ובעיקר בהתאם לריהוט של הבית.

כאשר מדברים על בית בו נמצאים רהיטים יוקרתיים, הדבר חשוב פי כמה וכמה, הרי לא יעלה על הדעת של בעלי בתים שהשקיעו בעיצוב רהיטי יוקרה לחלל הסלון לבחור מדרגות ומעקות סטנדרטים ללא שום אלמנט עיצובי המזכיר את הרהיטים הנמצאים בחלל הסלון.

כיצד מבצעים בחירה נכונה של מעקות ומדרגות?

בחירת מעקות ומדרגות לחלל בית מעוצב בצורה מודרנית הוא לא עניין של מה בכך, לכן חשוב להקפיד על כל פרט ופרט בעת הבחירה וכמובן להכיר מקרוב את כל מה שמציע עבורכם עולם זה.

על מנת להכיר את האופציות, תוכלו פשוט לצאת לסבוב בין חנויות שונות הפרוסות ברחבי הארץ או להיעזר במגזינים ואתרי אינטרנט מובילים כדוגמת סולם יעקב מפעל לייצור מדרגות ומעקות המציעים את המבחר העצום של האפשרויות. כמובן שמומלץ לבדוק גם מחירים, שהרי יש לא מעט חומרים ועיצובים, חלקם יקרים מאוד וחלקם פחות.

בחירת מדרגות ומעקות לבית בסגנון כפרי

סגנון כפרי הוא ללא ספק בעל אווירה ביתי של טבע, לכן הגוונים המתאימים הם – גוונים חמים כדוגמת גוון חום ובורדו. לרוב, בבתים בסגנון כפרי החומר הדומיננטי הוא עץ בגוונים חמים, כך שתוכלו לשלב לבית בסגנון כפרי מדרגות ומעקות העשויות מעץ מלא לקבל מראה מושלם. לגבי מעקות, תוכלו לבחור סגנונות מיוחדים כמו שילוב של זכוכית, ברזל, אלומיניום צבוע בתנור, גימורים מיוחדים ועוד.

בחירת מעקות ומדרגות לבית בסגנון קלאסי

העיצוב הקלאסי מציע מראה סטנדרטי, אך בעל אמירה מתוחכמת. לבית בעיצוב קלאסי תוכלו לבחור מדרגות בהירות משיש, פורצלן, עץ עדין עם חיפוי, אבן מיוחדת ועוד מיני רבים, כאשר הדגש הוא על מראה אחיד, עדין ופחות מקושקש ומגושם.

בחירת מעקות ומדרגות לבית בסגנון מודרני

העיצוב המודרני מציע מראה מינימליסטי ופשוט יחסית, אבל במראה מיוחד, כזה שלא ניתן להתעלם ממנו. בסגנון זה תוכלו לשלב מדרגות בעיצוב נקי, אך עם טוויסט שישבור את המראה הנקי. לדוגמא – תוכלו לבחור מדרגות עץ בגוון לבן או אפור עם מעקות בהתאמה אישית בגוון תואם או בגוון מעט שונה ואפילו קצת נועז כיאה לעיצובים המודרניים.

בחירת מעקות ומדרגות לבית בסגנון עתיק

יש לא מעט אנשים המתחברים למראה העתיק והישן, אך בעיצוב מודרני כיאה לתקופה המודרנית. בסגנון זה ניתן לשלב הרבה ברזל עם פרזולים מיוחדים בשילוב עם עץ.

מאמרים נוספים

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות
עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות - יצירת בית מגורים פרטי מיזוג אמנותי של ארכיטקטורה, פונקציונליות וגישה עם חשיבה קדימה.

קראו עוד
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם

חדר המדרגות הוא חלק חשוב בחלל המשרדים. זה יכול לשמש למטרות רבות.

קראו עוד
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?

כשמדובר במעקה למדרגות בבית שלכם, יש שתי אופציות מובילות – מעקה מעץ או מעקה מזכוכית

קראו עוד