מעקה זכוכית תקני

אם אתם עומדים בפני בנית בית או אם אתם משפצים בית קיים, אחד הדברים שאתם צריכים להחליט הוא איזה מעקה יהיה בו. זה יכול להיות מעקה למרפסת, לגג או לחדר המדרגות במידה ויש יותר מקומה אחת. מעקות יכולים להיות מעקה מעץ, מעקה ברזל מעוצב, מעקה נירוסטה או מעקה זכוכית. מעקה זכוכית הוא אפשרות שהולכת ונהיית פופולארית יותר ויותר. לפני שנסביר על מהו מעקה זכוכית תקני, כדאי שנבחן את יתרונות מעקה זכוכית.

יתרונות מעקה זכוכית

מעקה זכוכית טומן בחובו כמה יתרונות שחשוב להכיר. ראשית, זכוכית היא חומר חסר מוליכות תרמית או חשמלית, וככזו היא שומרת מסכנת התחשמלות התחממות יתר וכוויה. בנוסף, היא חזקה ואיכותית ואם בוחרים בזכוכית הנכונה העומדת בתקן, אפשר להיות רגועים. בשל היותה חומר שקוף, מתקבל מראה מתוכחם ומיוחד, המשתלב היטב עם חומרים אחרים כמו עץ ונירוסטה. הזכוכית נותנת תחושה של מרחב, אופק וגודל וכלן רבים האנשים הרואים בה את הבחירה המועדפת עליהם.

תקן המעקות

תקן מעקה 1142 – השמשה אחוזה בשלושה צדדים. אחיזה רציפה או אחיזה לא רציפה. אפשרות אחרת, השמשה אחוזה בצידה התחתון בלבד, לכל אורך הצלע. בתנאי ששכבת הביניים שלה תהיה עשויה כך שהזכוכית תישאר זקופה גם לאחר שבר של כל לוחות הזכוכית המרכיבים אותה. בבואכם לבחור מעקות בעיצובים שונים חשוב כמובן שתבחרו גם במתקין מקצועי, אדם שאתם יכולים לסמוך עליו, שעובד אך ורק על פי התקן

מאמרים נוספים

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות
עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות - יצירת בית מגורים פרטי מיזוג אמנותי של ארכיטקטורה, פונקציונליות וגישה עם חשיבה קדימה.

קראו עוד
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם

חדר המדרגות הוא חלק חשוב בחלל המשרדים. זה יכול לשמש למטרות רבות.

קראו עוד
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?

כשמדובר במעקה למדרגות בבית שלכם, יש שתי אופציות מובילות – מעקה מעץ או מעקה מזכוכית

קראו עוד