מדרגות חוץ ופרגולות כל הטרנדים בבית מעוצב

תהליך עיצוב פנים הוא ללא ספק משימה מאתגרת עבור דיירי הבית, ובמיוחד אם מדובר על דירות פנטהאוז או דירות גן שאז יש צורך להתאים את כלל האלמנטים החיצוניים והפנימיים לאופי וסגנון הבית על מנת לקבל בית מעוצב על פי מיטב הטרנדים האחרונים בעולם העיצוב.

אם נתחיל בעיצוב הגינה נראה כי דווקא בניית פתרון הצללה על ידי פרגולות איכותיות היא הדבר החשוב עליו יש לשים את הדעת בעת עיצוב חוץ, הרי היא מאפשרת לדיירי הבית לשבת בנוחות רבה וליהנות מהבריזה שבחוץ מבלי הצורך להסתנוור מהשמש הקופחת והמציקה בימי החורף הקרים. אולם לצד כל אלו נראה כי יש אלמנטים נוספים אותם יש להתאים בקפידה לפרגולה ולעיצוב סביב על מנת לקבל סינרגיה מושלמת בין כלל האלמנטים הנמצאים בחלל.

מדרגות חוץ ופרגולות, מה הקשר בניהם?

מדרגות חוץ בולטות בבתים פרטיים או בבתים נמוכים יחסית מוכרים לנו היטב בבנייה הישנה, אולם בשנים האחרונות נראה כי הטרנד של מדרגות חוץ חזר ובגדול לאופנה. דיירים רבים אשר מתגוררים בבתים פרטיים בונים מדרגות חוץ מיוחדות המאפשרות להם לקבל חלל עם שיק מסוים, אגב המדרגות יכולות להיות לתוך המבנה או מובילות למרפסת גדולה הממוקמת בקומה הראשונה, שזוהי אופציה נהדרת עבור מי שיש ברשותו בית פרטי, כך שהמדרגות מוסיפות רבות לעיצוב החיצוני של המבנה. כמו כן, על מנת להשלים את המראה המיוחד, תוכלו להתאים את הסגנון העיצובי של הפרגולות לסגנון של המדרגות, כך שהדבר יסייע רבות להשלמת הנראות החיצונית המושלמת של המבנה.

סוגי מדרגות ופרגולות נפוצים שיוכלו להשתלב יחד

כיום ניתן למצוא 2 סוגים עיקריים של פרגולות איכותיות, שהם: פרגולות עץ הנחשבת לפופולרית וחלק מהנוף בישראל, ופרגולות אלומיניום הנחשבות לקלאסיות ומעוררות עניין. לעומת זאת, מדרגות ניתן למצוא במגוון רב של סגנונות וחומרי שונים, בין אם מדובר על מדרגות מעץ, מבטון, מזכוכית, משיש, מאלומיניום ועוד מיני חומרים שונים.

לפרגולת עץ יתאימו מדרגות בסגנון כפרי להשלמת הנראות הכללית, כמו – מדרגות מעץ מלא באותו גוון של הפרגולה. כמו כן, לפרגולת אלומיניום הבחירה תהיה רחבה יותר, כיוון שיש לא מעט סוגים של וחומרים של מדרגות שיוכלו להתאים למראה של פרגולת האלומיניום כגון – מדרגות משיש איכותי, מדרגות מזכוכית דקורטיבית, מדרגות מבטון דקורטיבי ועוד מיני רבים, כאשר המטרה היא לשמור על סגנון עיצובי זהה לקבלת מראה מושלם.

הוספת פרטי נוי למדרגות

על מנת לקבל חלל מושלם ושילוב מעניין בגינה לצד המדרגות, תוכלו לשלב מגוון פרטי נוי שיעצימו את נראות הגינה כמו – שילוב של אדניות עם פרחים בשלל רב של צבעים, שילוב עצים וערוגות לצד המדרגות, הוספת מנורות לדים בשלל צבעים שיאירו את המדרגות בחושך, מערות דקורטיביות להשלמת הנראות ועוד מיני רבים.

מאמרים נוספים

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות
עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות - יצירת בית מגורים פרטי מיזוג אמנותי של ארכיטקטורה, פונקציונליות וגישה עם חשיבה קדימה.

קראו עוד
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם

חדר המדרגות הוא חלק חשוב בחלל המשרדים. זה יכול לשמש למטרות רבות.

קראו עוד
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?

כשמדובר במעקה למדרגות בבית שלכם, יש שתי אופציות מובילות – מעקה מעץ או מעקה מזכוכית

קראו עוד