לעלות את עיצוב הבית שלכם מדרגה אחת למעלה

הבית שלנו הוא המקום הרגוע והשלו שאליו אנחנו אוהבים לחזור בסוף כל יום עבודה ארוך ומתיש. על מנת להגיע הביתה ולהרגיש אנרגיות חיוביות שיעזרו לנו להטעין את המצברים מחדש עלינו לבחור עיצוב שמתאים לבית שלנו ובעיקר עיצוב שמתאים לאופי הפרטי שלנו. מדרגות איכותיות בבית או מעקות חזקים ומעוצבים זו הדרך הבטוחה והקלה להכניס לביתנו עיצוב מסוג אחר ובמידה ויש לכם בבית שתי קומות או יותר אתם מוזמנים לעשות זאת. המדרגות יכולות להוסיף המון חן והרבה יוקרה לבית שלכם והדברים נכונים גם לגבי המעקות שתבחרו לבית.

מעקות מעוצבים זה טוב מאוד, מעקות מעוצבים שהם גם בטיחותיים זה כבר מדהים

בעת בחירת המעקה עלינו לקחת בחשבון כמובן את העיצוב והיופי שהוא מכניס לבית אבל יש עוד עניין חשוב לא פחות וזה כמובן נושא הבטיחות.
בעיקר אם אתם משפחה עם ילדים קטנים אתם חייבים לבחור בסגנון מעקה ברזל חזק ויציב שיעמוד בפני כל משקל וכל נפילה כזו או אחרת של ילדנו. זה אולי נשמע מובן מאליו אבל עלינו לבדוק היטב את איכות המעקה לפני שאנחנו בוחרים, אף אחד לא רוצה לקחת סיכונים מיותרים שמדובר בבטיחות של הילדים שלנו והמשפחה שלנו ולכן אסור לנו לעגל פינות או להקל ראש בכל הקשור לכוח והעוצמה של המעקה הנבחר.

צבע חדש בחלל המדרגות

המדרגות החדשות כאמור זו שיטה מעולה לעיצוב הבית אבל מה תגידו אם נאמר לכם שתוכלו אפילו לשדרג את העיצוב עוד יותר? טיח פנים במדרגות יכול להוסיף את החלק בפאזל שהיה חסר ולסדר לכם תמונה מושלמת מול העיניים בכל פעם שאתם נכנסים הביתה. הטיח מיועד כדי להסתיר פגמים בקיר או סימנים בקיר בשילוב מדרגות חדשות ומבריקות יכול לסדר לכם בית יוקרתי ומפואר. יש כאלו שאם הם לא מרוצים מהעיצוב של הבית הם פשוט מחליטים לחפש בית חדש, יש אחרים שחושבים קצת יותר בהיגיון ומבינים שכל בית ניתן לעצב ולסדר מחדש והכל תלוי בבחירות שלנו.

מאמרים נוספים

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות
עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות - יצירת בית מגורים פרטי מיזוג אמנותי של ארכיטקטורה, פונקציונליות וגישה עם חשיבה קדימה.

קראו עוד
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם

חדר המדרגות הוא חלק חשוב בחלל המשרדים. זה יכול לשמש למטרות רבות.

קראו עוד
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?

כשמדובר במעקה למדרגות בבית שלכם, יש שתי אופציות מובילות – מעקה מעץ או מעקה מזכוכית

קראו עוד