למה לבחור שיש למדרגות בחלל הבית

לסוג המדרגות ואיכותו השפעה מכרעת על מראה הבית הסופי ועל הרושם שמקבלים הנכנסים לבית, כבר משביל הגישה או החצר. מדרגות משיש בחלל הבית הן אחת הבחירות הטובות ביותר לריצוף ומדרגות, הן מבחינת האיכות והן מבחינת המראה. מומחי חברת שיש איציק יוקרה למטבחים, החברה המובילה לייצור ייבוא ושיווק שיש, מסבירים על השיש כחומר הגלם האיכותי ביותר.

מה יש בשיש?

השיש הוא הבחירה הטובה ביותר לריצוף ומדרגות, בפנים או בחוץ, והוא מבטיח מראה יוקרתי, אלגנטי ויפה. מה שהופך אותו לכזה הוא הטבע: השיש הוא אבן גיר מיוחדת שבעקבות תהליכים גיאולוגיים שונים נדחסה והתגבשה בצורות שונות, המאפשרות חציבה, ליטוש ופיסול בחומר. ישנם מספר סוגי שיש, הנבדלים ביניהם בצפיפות הגבישים, בטקסטורה שלהם, וכמובן בגוון. במזרח התיכון החם יש לשיש יתרון אדיר של בידוד מחום, וזו אחת הסיבות שרצפת השיש והמדרגות תמיד צוננות וקרות. בנוסף, השיש עמיד בפני שריטות ובלאי, והתחזוקה שלו דורשת בעיקר שטיפה וניקוי. ליטוש פעם בכמה שנים יאפשר לשיש לשמור על הברק והמראה היוקרתי של הריצוף או המדרגות ויחזיר לו את המראה החדש והנוצץ.

יוקרה לא יקרה

הרומאי והיוונים פיסלו בשיש, והיום כשאנחנו חושבים על שיש אנחנו חושבים על יוקרה ויופי חסרי גבול. שיש למדרגות פנים וחוץ או ריצוף שיש בפנים או בחוץ משווים לכל מקום בו הם נמצאים מראה יוקרתי ומהודר. כמה יוקרתי וכמה מהודר זה כבר תלוי בעיצוב השיש ובעיצוב הסביבה הכללי, אך בכל מקרה השימוש בשיש משדרג את מראה המקום כולו. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום כדי להתאים את סוג השיש ועיצובו לצרכים המדויקים שלכם, גם עיצובית וגם פונקציונלית.

בחירת אנשי המקצוע הנכונים

השיש הוא אמנם אבן חזקה ועמידה ביותר אך מצד שני הוא עדין ויש לדעת כיצד לעבוד איתו כדי להגיע לתוצאות הנכונות. כדי ליהנות מסוג של מדרגות שיש חוץ ופנים שאכן ישרתו אתכם לשנים רבות יש לבחור את אנשי המקצוע מהם תרכשו את המדרגות ושיבצעו את התקנת המדרגות או הרכבת הריצוף בקפידה רבה. עדיף לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע ותיקים ומיומנים בתחום, כדוגמת חברת סולם יעקב, המתמחה במעקות ומדרגות ועובדת עם חברת בני רוקח באופן קבוע. השילוב של שתי חברות ותיקות ומקצועיות, שיש להן מוניטין בתחום, יכול להבטיח לכם מדרגות שיש פנים וחוץ הטובות ביותר שאפשר, שיחזיקו מעמד וישרתו אתכם שנים רבות.

מאמרים נוספים

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות
עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות - יצירת בית מגורים פרטי מיזוג אמנותי של ארכיטקטורה, פונקציונליות וגישה עם חשיבה קדימה.

קראו עוד
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם

חדר המדרגות הוא חלק חשוב בחלל המשרדים. זה יכול לשמש למטרות רבות.

קראו עוד
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?

כשמדובר במעקה למדרגות בבית שלכם, יש שתי אופציות מובילות – מעקה מעץ או מעקה מזכוכית

קראו עוד