כיצד לבחור תאורה נכונה לחדרי מדרגות בבית?

האם אתם מחפשים פתרונות מתקדמים ואיכותיים כדי להאיר היטב את חדר המדרגות בביתכם או בבניין המגורים בו אתם גרים? ובכן, כדאי לדעת כי כיום ישנם פתרונות חדשים המאפשרים להאיר היטב את חדר המדרגות ולשמור על בטיחותכם כדי שלא תחליקו או תפלו, וכמו כן, להעניק לכם ולשאר הדיירים תחושת ביטחון. עליכם לזכור כי תאורה נכונה וחכמה לחדר המדרגות מאפשרת שימוש בטיחותי במדרגות, במיוחד לבית בו גרים ילדים או מבוגרים, אך לגופי התאורה חשיבות גם מבחינת עיצובית ועליהם להשתלב באופן הרמוני בקו העיצובי המנחה של חללי המבנה. בנוסף, יש לתת דגש על עוצמת האור, להחליט האם מעוניינים בגופים חבויים, ורצוי לבחור בתאורה חסכונית כדי להקטין את הוצאות החשמל בבית.

סימון המדרגות ואור חזק וברור

תאונות רבות עלולות להתרחש בבית ובמיוחד בחדר המדרגות. בבתים רבים עם שניים או שלושה מפלסים יש חדרי מדרגות המקשרים בין הקומות מדרגות חוץ מיוחדים, וגם בבנייני מגורים משותפים יש חדר מדרגות בו עלולות להיגרם תאונות שונות כתוצאה מהחלקה או מעידה בגלל חושך, רטיבות או מים שנותרו לאחר ניקיון וכדומה. לכן, חשוב לבחור בתאורה חזקה לסימון יעיל של המדרגות ויש לבחור בשילוב נכון בין אור חזק וברור לעיצוב מרשים וייחודי.

נורות חסכוניות

בחדרי מדרגות רבים ברחבי הארץ ניתן למצוא נורות ליבון הידועות כזוללות חשמל. לכן, רצוי להחליף את הנורות שזוללות חשמל ומכבידות על ההוצאה הכספית לנורות חסכוניות. עם זאת יש לבחור בקפידה את גופי התאורה והנורות מאחר ובחדר המדרגות מדליקים ומכבים את האור בתכיפות גבוהה, לכן נורה שאינה מתאימה לכיבוי והדלקה באופן תכוף עלולה להישרף במהירות, ולמעשה אין במקרה זה חסכון בעלויות. אגב, יש חדרי מדרגות הנמצאים בשימוש תכוף, לכן יש אפשרת להתקין תאורה הפועלת באופן קבוע באמצעות נורות חסכוניות במיוחד. לחלופין, ניתן להתקין חיישנים המפעילים ומכבים באופן אוטומטי את הנורות כדי לחסוך בהוצאות החשמל.

גופי תאורה בעיצוב מרהיב וייחודי

חדר המדרגות בבית מהווה חלק בלתי נפרד מהחלל שיש לעצב, לכן יש לתת דגש רב על נושא התאורה לחדרי המדרגות. מומלץ לפנות לחברה מובילה בתחומה המציעה שלל גופי תאורה לחדרי מדרגות ופתרונות חכמים, איכותיים, עמידים וחסכוניים. ניתן לרכוש גופי תאורה בעיצוב מרהיב, מקורי וייחודי, בהתאמה לעיצוב חדר המדרגות, לרבות גוון הקירות, אריחי החיפוי, אריחי השיש או האבן הטבעית של המדרגות וכדומה. בחירה נכונה תבטיח לכם חדר מדרגות המשרה אווירה נעימה ויוקרתית, ופתרון יעיל לאור חזק ולחיסכון ניכר בהוצאות החשמל. כדאי לדעת כי ישנם גופי תאורה גלויים ונסתרים בתוך הקיר, ויש אפשרות להתקין את התאורה במדרגות עצמן

מאמרים נוספים

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות
עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות - יצירת בית מגורים פרטי מיזוג אמנותי של ארכיטקטורה, פונקציונליות וגישה עם חשיבה קדימה.

קראו עוד
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם

חדר המדרגות הוא חלק חשוב בחלל המשרדים. זה יכול לשמש למטרות רבות.

קראו עוד
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?

כשמדובר במעקה למדרגות בבית שלכם, יש שתי אופציות מובילות – מעקה מעץ או מעקה מזכוכית

קראו עוד