משלבים מעקות בבית שלכם – בטיחות ועיצוב

אתם מתגוררים בבית דו קומתי? המידע הבא בדיוק בשבילכם! גם אם אתם גרים בבית פרטי וגם אם בבניין קומות ואתם נהנים מאיכות חיים נוחה ומרווחת במיוחד הודות לשתי קומות הנמצאות בבית שלכם, הרי שאתם צריכים לעלות אל הקומה השנייה או לרדת אל קומת הקרקע באמצעות מדרגות. מלאכת עיצוב הבית היא מלאכה שלעולם לא פוסקת, והפעם תוכלו ליהנות מעיצוב ומשילוב אלמנט של בטיחות בתוך הבית שלכם עם מעקה איכותי ומעוצב שישולב לאורך המדרגות בבית.

עיצוב יוקרתי וייחודי עם מעקות בבית

לא רחוקים כלל הימים בהם ההסתכלות על אביזרים פונקציונאליים-בטיחותיים בבית שלכם הייתה צרה מאד, ולא הייתה יכולת לעצב דרכם את הבית שלכם. דוגמא נפלאה שניתן לתת היא סורגים לחלונות או סורגים למרפסת. באמצעותם אתם מגנים על הבית שלכם מפני פורצים ואף מפני מעידות של הילדים, אך דרכם אתם גם יכולים לעצב את הבית שלכם כלפי חוץ. דומה הדבר עם המעקות: הם מטיבים עמכם בכל הקשור לבטיחות האישית שלכם ומסייעים רבות במקרים של איבוד שיווי משקל ומעניקים תמיכה בעלייה לאורך המדרגות. עם השפע הזמין לכם כיום אתם יכולים שלא רק ליהנות מבטיחות חסרת פשרות, אלא ממראה אמתי של פאר ויוקרה.

לא מתפשרים על בטיחות

ממש כמו סורגים, גם המעקות בבית שלכם מעניקים לכם את הביטחון שאתם צריכים. האם תוכלו להמר על הבטיחות שלכם ולעלות או לרדת במדרגות ללא אחיזה במעקה? מתקינים את המעקה החביב עליכם ושוללים כל חשש או מטרד: יורדים ועולים במדרגות ללא כל פחד!

אילו חומרים זמינים לעיצוב המעקות?

מאחר ורוצים להפיק מהמעקות בבית שלכם כמה שיותר, זמינים לכם כיום שלל חומרים איתם תוכלו לעצב את המעקה הביתי שלכם. אז אילו חומרים זמינים לכם? זכוכית, ברזל ועץ. כל אחד מהחומרים יעניק לכם נראות שונה לחלוטין למעקה הביתי שלכם, כך שהטון העיצובי הינו בשליטתכם. אם פעם המעקות שהיו זמינים להתקנה בבית היו מועטים ועל כן הייתם צריכים להתאים את עצמכם אליהם, כיום המעקות הם אלו המתאימים עצמם אליכם עם עיצוב המופק עבורכם על בסיס החומר בו תרצו להשתמש.

מי עוד תורם לכם בבטיחות ועיצוב במרפסת?

האם אפשר לחשוב על שילוב נוסף בבית שלכם התורם גם לבטיחות וגם לעיצוב הבית? סורגים לבית. ממש כמו המעקות האיכותיים, גם הסורגים שאתם משלבים על החלונות או בפתח המרפסת מעניקים לכם את תחושת הביטחון הכל כך חיונית, תוך שניתן לעצב אותם על פי הסגנון האישי שלכם. לנוחיותכם, כיום ניתן ליהנות מסוג של סוככים מעוצבים קבועים וגם להתקין סוככים מתקפלים המתאימים יותר למרפסות. ניתן למצוא קווי דמיון רבים בין המעקות ובין הסוככים גם כשזה מגיע אל מחיר הסוכך: לא משנה כמה נדרש מכם להשקיע בהתקנת הסוככים או המעקות – מדובר על השקעה חד פעמית שלא דורשת אחזקה, והיא מעניקה לכם בכל יום מחדש שקט נפשי וראש שקט מדאגות.

מאמרים נוספים

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות
עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות

עיצוב הבית: דו-קומתי עם אלמנט בשילוב מדרגות ומעקות - יצירת בית מגורים פרטי מיזוג אמנותי של ארכיטקטורה, פונקציונליות וגישה עם חשיבה קדימה.

קראו עוד
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם
כיצד לעצב את חדר המדרגות במשרד שלכם

חדר המדרגות הוא חלק חשוב בחלל המשרדים. זה יכול לשמש למטרות רבות.

קראו עוד
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?
כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור מעקה מעץ או זכוכית?

כשמדובר במעקה למדרגות בבית שלכם, יש שתי אופציות מובילות – מעקה מעץ או מעקה מזכוכית

קראו עוד