סולם יעקב

מעקות נירוסטה

מעקה נירוסטה הוא אביזר משלים לגרם מדרגות שלא ניתן לוותר עליו, הוא חלק בלתי נפרד מהעיצוב והתחושה שהמדרגות מעבירות בחלל בו הן נמצאות. נירוסטה היא חומר אידאלי לייצור מעקות – עמיד, מרשים במראהו, קל לעיצוב ומשתלב נפלא עם עץ וזכוכית ליצירת מעקות מעוצבים וייחודיים.

בסולם יעקב אנו מציעים ללקוחותינו ליווי מלא בעיצוב ותכנון מעקות נירוסטה מרהיבים לביתם. בבית המלאכה שלנו אנו ערוכים ליצור מעקות נירוסטה מתוך קולקציה עשירה במגוון סגנונות כמו גם מעקות בעיצובים מיוחדים בעבודת נפחות מעשה ידי אומן. אנו עושים שימוש אך ורק בחומרים האיכותיים ביותר ושיטות העבודה המוצלחות ביותר ליצירת מעקות חזקים, עמידים וברמת גימור גבוהה.

​סולם יעקב מתמחה בתכנון, עיצוב, ייצור והתקנת מדרגות ומעקות, אנו נלווה אתכם בכל שלב בתהליך עד להתקנה בטיחותית ומלאה של מעקות נירוסטה בביתכם. אנו עומדים תמיד לרשות לקוחותינו בכל שאלה וגאים להעניק שירות מן המעלה הראשונה, בסבלנות, אדיבות ותוך מתן יחס אישי לכל לקוח ולקוח.

מעקות נירוסטה חדשים דגמי 2024 - סולם יעקב
צרו קשר למידע נוסף

    מה חשוב במעקה נירוסטה לבית?

    כאשר אנחנו חושבים על עיצוב הבית יש לקחת בחשבון כמה וכמה היבטים. בהיבט הברור ביותר יש לחשוב על הבטיחות שלנו ושל יתר בני הבית. מעבר לכך יש לחשוב גם על ההיבט שימושי של כל דבר ודבר שנבחר להתקין בבית ולבסוף לא פחות חשוב לקחת בחשבון גם את ההיבט העיצובי אסתטי של כל החפצים והרהיטים בבית. לא תמיד פשוט לשלב בין כל ההיבטים הללו ולעתים נגלה ששיקול אחד גובר על השני. דבר אחד בטוח וברור הוא שעל בטיחות אין להתפשר.

    קחו למשל בחירת מעקות לבית. מעקה הוא אמצעי בטיחותי חשוב מכל שעשוי למנוע אסונות כבדים. משום כך בעת בחירת מעקות לבית יש לשים לב לכך שהם עומדים בכל התקנים המחמירים ביותר. מעבר לכך יש לקחת בחשבון גם את נושא התחזוקה וכמובן גם את המראה של אותם מעקות שנבחר לביתנו. חברת סולם יעקב מציעה לכם מבחר עצום של מעקות נירוסטה שיאפשרו לכם לשלב בין כל ההיבטים הללו מבלי להתפשר על שום דבר.

    המוצרים שלנו

    תוכלו לקבל מוצר בטיחותי, עמיד וחזק שיאפשר לכם להיות רגועים בהקשר הבטיחותי, ויספקו לכם ולבני הבית מקטן ועד גדול את כל ההגנה הנדרשת בגרם המדרגות בבית. בהקשר התחזוקתי מעקות נירוסטה הם מוצר מופלא שלא מחליד, לא מתלכלך וקל ביותר לנקות אותו. מטלית לחה תעלים מיד את כל הכתמים ותאפשר לכם ליצור מראה חדש ורענן של מעקות הבית. לא פחות חשוב מכך, מעקרות נירוסטה הם בעלי מראה נוצץ ורענן.

    הם יוכלו להשתלב בצורה מושלמת בכל עיצבו ובכל מראה. הם יצרו מראה קליל ולא יכבידו עם החלל ובזכות החידושים הקיימים ניתן למצאו כיום מגוון של דגמי מעקות נירוסטה בדגמים, עיצובים וסוגי גימור שונים. פנו אלינו

    מעקות נירוסטה יציבות ואיכותיות

    מעקה נדרש בכל בניין דירות, בית רב קומתי, מרפסת, גג ובכל מקום אחר בו קיימת סכנת נפילה. מעקות חייבים להיות בטיחותיים העומדים בתקן הישראלי. בוודאי שעליהם להיות גם יפים וכאלו שמשתלבים נהדר בעיצוב של הבית, המשרד או כל חלל אחר. באם אתם צריכים להתקין מעקות בזמן בניית בית חדש, שיפוץ של מבנה קיים או כל מטרה אחרת, מעקות נירוסטה יכולים להוות פתרון נהדר עבורכם.

    יתרונות

    מעקות נירוסטה בנויים ממספר חלקים וניתנים לעיצוב ולהתאמה אישית. קיימים פרופילים מנירוסטה מוטות נירוסטה ומאחזי יד. כל אחד מהם יכול להיות בעיצוב מותאם אישית ללקוח. הנירוסטה הינו חומר שהשתלב מצוין עם חומרים אחרים, כמו מדרגות מתכת, זכוכית או מדרגות מעץ. כמו כן, מעקות נירוסטה אינם מחלידים ושומרים על המראה שלהם לאורך זמן, והם נחשבים להיגייניים ואסתטיים.

    ניקיון

    אחד הדברים שצריך לקחת בחשבון כשמחפשים מעקות לבית הוא תחזוקה. מעקות נירוסטה לעניין זה, אינם דורשים תחזוקה ומספיק ניקיון קל בלבד.

    ללכת על הטוב ביותר

    הנושא החשוב ביותר במעקות הוא הבטיחות. ולכן, עליכם לוודא שהמתקין הינו מתקין מורשה העובד על פי התקן בלבד. חשוב לבחור מתקין אמין עם המלצות ושירות מצוין.